Pages

Saturday, May 12, 2012

oneiro xeimerinis kalimera (?) wut? xD

Καλημερα τρελα μου γαϊδουρακια (δεν ξερω γιατι γαιδουρακια απλως μου ηρθε στο μυαλο ΧΔ)

σημερα ξυπνησα (Α!!! χειροκροτημα!! ΧΔ μπραβο μου ΧΔ λολ)
και βασικα απλως θελω να γραψω κατι σταματηστε να βλακειζεστε :Ρ
λοιπον σημερα ξυπνησα με μερικες αναμνησεις του ονειρου που ειδα :Ο
Θυμαμαι μονο το τελος, μια ακυρη στιγμη και την αρχη :Σ αλλα και παλι φτανουν ΧΔ
λοιπον το τελος ηταν οτι ημουν σε ενα μερος που εμοιαζε με φαρμα. Δεν ειχε ζωα αλλα τα κτιρια και ολα αυτο μου θυμησαν. Σε αυτη την φαρμα εγω και καποιοι αλλλοι παιζαμε counter με αληθινα οπλα, με την διαφορα οτι οταν πεθαινες εκανες respawn ξανα. Οποτε ολα μια χαρα κλασσικα θεριζω τους παντες (ηταν αρκετα μονοπλευρο το παιχνιδι οποτε ειπε ο εγκεφαλος να το κανει πιιο ρεαλιστικο ΧΔ)
εμφανιστηκε ενας τυπας που γαμους και εδερνε και εκεινος και απο εκει και περα αρχισαμε να σκοτωνουμε ο ενας τον αλλον. Βλακειες...
αλλα αφηνοντας αυτο το σημειο του ονειρου και πηγενοντας πιο πριν θυμαμαι κατι που σκεφτηκα...
θυμαμαι οτι πινοντας ξυνογαλο σκεφτηκα απο μεσα μου. "Το ξυνογαλο σου κανει καλο, συσφυγει τα ουλα, καθαριζει τα δοντια (Οο?) εξουδετερωνει τα μικροβια (Οο?) και σου χαρηζει πιο αστραφτερο χαμογελο (ΟΟ?) οκ...
λοιπον ολο αυτο το θεμα με το ξυνογαλο το θυμηθηκα την ωρα που εκανα τσιγαρο στο μπαλκονι και ειχα μεινει μλκς με μια φατσα "Οο?!" λεγοντας απο μεσα μου "WTF am i dreaming Oo?"
αυτο λολ με το ξυνογαλο (εμενα μου φανηκε σημαντικο οκ? :Ρ)
και κλασσικα η αρχη (αν και δεν την θυμαμαι) αλλα ειμαι σιγουρος οτι ειχε να κανει κατι με οργιο η κανενα τριο η μπορει και και που να εμπλεκει ολο το γυναικειο πληθυσμο της γης (>.> πρεπει να κανω κατι γιαυτο ΧΔ)

και ενω ξερω απο τι επηρεαστικα για το τελος με τα οπλα http://www.youtube.com/watch?v=H8ScNjBd118&feature=g-all-u
αλλα δεν ειμαι σιγουρος απο τι εμφανιστηκε το ξυνογαλο ΛΟΛ χΔ

οκ την κανω παω να κανω τιποτα ΧΔ
ja ne :P

2 comments:

Jade said...

CS, γυναίκες & ξυνόγαλο...
μάλιστα.. Καλή φάση!!
Και για πες!,
τι παίρνεις πριν τον ύπνο είπες? οΟ
...

Liani said...

... "το ακουσα να το λενε στις ειδησεις" ???

τι μλκς που εισαι... τωρα καταλαβα λολ ελεος ρε χΔ

οσο για το τι πινω πριν κοιμηθω? δεν ξερω χΔ παντως οτι και να πινω δεν σου δινω :Ρ εχεις τα δικα σου τα τρελα τα ονειρα που δεν θα καταφερω ποτε να δω :Ρ