Pages

Sunday, October 31, 2010

Μαυρο, Ασπρο.. Αλλα που ειν' το γκρι?

περασαν τα χρονια
και εγινα αυτο ποθ απεχθανομουν
ενας ανθρωπος σαν ολους τους αλλους ανθρωπους
τωρα παρατηρω τον εαυτο μου
τραβαω το παπλωμα προς τον εαυτο μου
ολο και περισσοτερο.
Απο ασπρο που ημουν 7 χρονια πριν
κατεληξα να γινομαι μαυρο
απ την μια ακρη στην αλλη
οπως σε ολη μου την ζωη.
κουραστικα, βαρεθηκα το ιδιο βλεμμα
τα ιδια ματια.

παω να βρω παριγορια στο αλκοολ, για μια νυχτα να ξεχασω
μια νυχτα ακομη να αδειασω το μυαλο μου
καλη νυχτα
ονειρα γλυκα

και συγνωμη που δεν ειμαι αυτος που ημουν πριν απο 7 χρονια, πριν απο 8 μηνες, πριν απο 43 μερες.

1 comment:

Adis said...

Κάποιος είχε πει, δε με παίρνει άλλο να πίνω... Θέλω να πω, αργά η γρήγορα ούτε το αλκοόλ θα βοηθάει και θα σου πέφτει και βαρύ.. ;)

Και είναι μεγάλη κουβέντα η "συγγνώμη" για να την πετάς έτσι από 'δω και από 'κει χωρίς να κάνεις τίποτε άλλο στις πράξεις...

Και νομίζω πως σ' αυτό το θέμα όλοι αχρωματοψία έχουμε. Ο καθένας μόνος του πρέπει να βρει τα χρώματά του...

Νύχτα! :)